משחקים וצעצועים לגיל שלוש ומעלה

החל מגיל שלוש מרבית הפעוטות מבצעים "קפיצת גדילה משמעותית", מה שבא לידי ביטוי ביכולות רבות ומשמעותיות יותר, המאפשרות להם בין היתר טווח תנועות רחב ומורכב יותר, יכולות הבנה של שפה ודיבור, יכולת ביטוי, התחלה של חשיבה מופשטת ועוד . אין ספק כי גיל זה הוא גם פריצת דרך והזדמנות לחשוף את הקטנטנים למגוון רחב של משחקי קופסה ומשחקי חשיבה, שיאפשרו להם להביא יכולות אלו לידי ביטוי ואף לסייע להם לשפר ולשכלל אותן.

לפתח מיומנויות חשובות ויכולות שונות

בכל הקשור למשחקים לילדים, ישנם משחקים המיועדים יותר לפנאי, לכיף וליצירה וישנם משחקים המכוונים יותר ללמידה ולחשיבה. אלה מיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן, חברות המודעות לצרכיהם של הילדים וגם ליכולות השונות שלהם בהתאם לכל גיל. הורים רבים מעדיפים שלילדיהם יהיה מגוון רחב של משחקים, מהם יוכלו לבחור על פי הצורך ועל פי היכולת שלהם. חלק מהמשחקים מהנים גם לשאר בני הבית והם בהחלט הזדמנות לזמן איכות עם שאר בני המשפחה.

אם אתם מחפשים משחקי חשיבה לגיל 3 שנים ומעלה, להיט צעצועים היא הכתובת הנכונה עבורכם. להיט צעצועים הינה חברה ותיקה ומובילה בתחום משחקי קופסה, חשיבה וצעצועים. בלהיט צעצועים שמים דגש מיוחד על יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ועל מבחר רחב של אפשרויות. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 03-6822271